Sunday 14 August 2011

YOU !! broken My heart.. but, It Oke. Allah sayang saya =D


Assalamualaikum .. tak jawab dosa =))


Entry kali ini bukan tok nak cari publisiti murahan. Tapi sje nak luahkan pe yang terbuku kat dalam aty niyhh. Sesungguhnya Allah saje yang tahu... aisshh .. Chill maa !! Awat sedey sgt niyhh ?? haha.. Act, ttbe tringat akan lagu DEMI CINTA. Korang tahu tak lagu niyhh ? Myb setengah orang tak ske lagu jiwang niyhh. Tapi, bagi aku lagu niyhh lagu best giler. Sebabny lagu niyhh dinyanyikan oleh seseorang yang aku sayang nak mati. Tapi, semua tuhh tinggal 1 perkara yang boleh aku kenang2 time aku bosan2 takde like now !! Orang kate nak kenang boleh TAPI jangan sampai nak nangis2 bagai. Haha .. terasa tak ? aku ? terasa jugak laa .. haa .. puikk..

Btw, sedar tak sedar bila kita diuji dengan dugaan seperti ini tahukah anda bahawa Allah sayangkn kita. Mestilah korang pernah dengar, bila seseorang itu diuji itu bermakna Allah sayang kt dia. betul kn ? So, why must kite nak sedey if kne tinggal dengan pkwe or mkwe kite. Dia tak sayang tapi kita Allah sayang kite. Mana mau ? renung2kan lahh .. Cakap2 niyhh pon nasihat tok diri aku jugak. haha ... Oke out.. =D

' LETS BYGONE BE BYGONE'
(This is words of encouragement for me to do)


LIRIK LAGI 'DEMI CINTA'
maaf ku telah menyakitimu
ku telah kecewakanmu
bahkan ku sia-siakan hidupku
dan ku bawa kau seperti diriku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
walau hati ini trus menangis
menahan kesakitan ini
tapi kulakukan semua demi cinta
akhirnya juga harus kurelakan
kehilangan cinta sejatiku
segalanya telah kuberikan
juga semua kekuranganku
jika memang ini yang terbaik
untuk diriku dan dirinya
kan kuterima semua demi cinta
* jujur aku tak kuasa
saat terakhir ku genggam tanganmu
namun yang pasti terjadi
kita mungkin tak bersama lagi
** bila nanti esok hari
ku temukan dirimu bahagia
ijinkan aku titipkan
kisah cinta kita selamanya
repeat *
repeat **
demi cinta





No comments:

Post a Comment